• Maandag t/m vrijdag voor 22:00 besteld = morgen in huis*
  • Voor 22:00 uur besteld = vandaag verzonden*

Ruilen en retourneren

Bij THEBAGSTORE is het retour sturen van je aankoop over het algemeen gratis. Wanneer er een artikel in de sale wordt gekocht of met een kortingscode, dan rekenen wij hiervoor € 3.50 retourkosten. Artikelen welke zonder korting wordt aangeschaft kunnen te allen tijde binnen 14 dagen kosteloos worden geretourneerd. Dus als je gekozen tas toch niet in de smaak valt, dan kun je dat binnen 14 dagen nadat je de aankoop hebt ontvangen aan ons melden. Na het aanmelden van de retour heb je nog 14 dagen de tijd om product(en) kosteloos naar ons terug te sturen. Het artikel dient, voor zover redelijkerwijs mogelijk, compleet, ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking geretourneerd te worden.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Het is niet verplicht om een reden van herroeping op te geven, fijn is het wel daar we eventueel foto’s aan kunnen passen of om bij merken waar het meermaals fout gaat dit proces te kunnen verbeteren.

Mail de klantenservice retour@thebagstore.nl voor een retoursticker. Met deze retoursticker kan het pakket bij een PostNL punt worden afgeleverd. Het is belangrijk dat de retoursticker bij onze klantenservice wordt aangevraagd. Als er zelf een pakketsticker bij een bezorgdienst zoals PostNL is gekocht kunnen wij het pakket niet vergoeden. Let op: vermeld bij het retourneren je ordernummer.

Twenty Four Webvertising B.V.
o.v.v. retour THEBAGSTORE
Freark Damwei 8
8914 BM Leeuwarden

Wij zullen zo snel mogelijk maar uiterlijk 5 dagen na herroeping het geld van je bestelling (inclusief eventuele betaalde verzendkosten van je bestelling) weer op hetzelfde betaalmiddel / rekeningnummer als waarmee de oorspronkelijke betaling is verricht terugstorten, tenzij uitdrukkelijk anders is afgesproken. Voor de terugbetaling worden geen kosten in rekening gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Checklist retourneren

  • Retouren is bij ons gratis mits het artikel niet in de sale of met een kortingscode is gekocht. Vraag een retoursticker aan bij onze klantenservice via retour@thebagstore.nl
  • De tas of accessoire is ongebruikt en onbeschadigd. Is een product gebruikt, beschadigd of niet netjes verpakt bij het retour zenden dan kunnen wij hiervoor kosten in rekening brengen.
  • De tas of accessoire is compleet. Originele verpakking, kaartjes en labels zijn -indien redelijkerwijs mogelijk- nog bevestigd.
  • Vermeld, indien mogelijk, bij het retourneren je ordernummer. (Staat vaak ook al op het retourlabel)

Nog even voor de duidelijkheid:

  • Je krijgt bij retourneren dus zowel geld terug voor de teruggestuurde producten als de verzendkosten die je eventueel bij het bestellen betaald hebt.
  • De kosten voor het terugsturen van het pakketje zijn voor onze rekening mits het artikel niet in de sale of met een kortingscode is gekocht en je een retoursticker aanvraagt op retour@thebagstore.nl.
  • Je kunt het modelformulier voor herroeping(.doc) gebruiken, maar dit hoeft niet. Je kunt ons ook gewoon mailen dat een (deel van de) bestelling retour komt. Mail dan  retour@thebagstore.nl.

Heb je nog vragen over retourneren of is er echt iets mis met het product (productiefout, verkeerd product geleverd etc.)? Neem dan even contact met ons op via contact@thebagstore.nl