• Voor 22:00 uur besteld = vandaag verzonden*
  • Voor 22:00 uur besteld = vandaag verzonden*

Levering

Levering via PostNL of Budbee

THEBAGSTORE werkt samen met de PostNL Pakketservice. Samen streven wij ernaar je bestelling zo snel mogelijk thuis te bezorgen. Dit is vrijwel altijd de volgende werkdag mits jij jouw bestelling voor 22.00 uur hebt geplaatst (ma t/m vrij). Een enkele keer duurt het een dag extra.

Bekijk de actuele status van je bestelling op je Mijn account pagina. Via PostNL ontvang je een track and trace code zodra de bestelling is verzonden.

Ben je niet thuis op het moment van bezorging, dan probeert PostNL het pakket de volgende dag af te leveren. Lukt dit niet, dan is het pakket de dag erna af te halen bij het afhaalkantoor. PostNL laat een bericht achter in je brievenbus waarop staat waar je de zending kunt afhalen. Het pakket blijft daar drie weken liggen.

Tip! Ben je niet vaak thuis? Laat het pakket dan op je werk, bij familie of kennissen afleveren. Geef bij het afrekenen een ander aflever- of bezorgadres op.

Avondlevering via Budbee

Wij willen het uiterste halen uit onze servicegerichte wijze van leveren en daarom kan er ook worden bezorgd via Budbee. Dit is een methode waarbij jij als klant exact kunt aangeven waar de bezorging van jouw bestelling terecht moet komen, op welk tijdstip en op welke manier. Budbee levert ‘s avonds bij jou thuis wanneer het jou uitkomt. Je kiest zelf hoe we jouw pakketje moeten afleveren – en of je wilt dat we aankloppen, bellen of het pakketje buiten de deur laten staan. Budbee houdt je op de hoogte via de tracking link of de app, waar je jouw bezorging in real-time op de kaart kunt volgen.

Avondlevering via Budbee is vooralsnog alleen mogelijk in Nederland (Uitgezonderd Waddeneilanden). Ook bij het eventueel retourneren via Budbee kun je zelf je wensen aangeven. Budbee komt je retourpakketje thuis ophalen op een door jouw gewenst tijdstip.

Levertijden

Wij streven ernaar om bestellingen de volgende dag te leveren. Op de site wordt per artikel weergegeven wat de verwachte levertijd is. Plaats jij je bestelling op een doordeweekse werkdag voor 22.00 uur, dan versturen wij jouw pakket dezelfde dag.

Verzendkosten

Bij bestellingen met een totaal orderbedrag boven € 49,95 wordt de bestelling gratis thuisbezorgd in Nederland; wij nemen dan zelf de verzendkosten voor onze rekening. Voor bestellingen met een orderbedrag van € 49,95 of minder rekenen we een bijdrage in de verzendkosten van € 5,95.

De verzendkosten in de overige landen waar THEBAGSTORE tassen bezorgt, zijn als volgt:

  • België: voor bestellingen boven de € 49,95 brengen wij geen verzendkosten in rekening. Bij orders van € 49,95 of minder wordt € 6,95 verzendkosten gerekend.

Vertraagde levering

Wij streven ernaar bestellingen binnen de aangegeven levertijd te versturen. Wanneer een levering vertraagd is, proberen wij je hier zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen. Check de actuele status van je bestelling in je account of via onze speciale track and trace pagina

Niet leverbare artikelen

Wij streven ernaar alle bestelde artikelen te leveren. Mocht een artikel toch niet leverbaar zijn, dan word je hier per e-mail of per telefoon over op de hoogte gesteld. Wij sturen in dat geval in overleg een ander product toe of storten het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen terug op je bankrekening.

Sold out

Het kan voorkomen dat een artikel tijdelijk is uitverkocht. In de meeste gevallen komen deze weer terug in de collectie. Wil je hier informatie over dan kun je mailen naar: contact@thebagstore.nl

Geef in het mailbericht het artikelnummer, naam en kleur van de tas of het accessoire aan. Dan kunnen wij je hierover op de hoogte brengen.

Garanties

Voor de producten aangeschaft op THEBAGSTORE geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Een aantal fabrikanten bieden aanvullende fabrieksgarantie(s). Dit verschilt per merk. Mocht er een aanvullende garantie van toepassing zijn, dan vind je deze op de productpagina bij de ‘aanvullende informatie’. Alle eventuele extra garanties komen bovenop de wettelijke rechten van jou als consument.

Klachten

We doen er alles aan om te zorgen dat je tevreden bent over THEBAGSTORE. Mocht je toch een klacht hebben, dan kan je deze aan ons kenbaar maken per e-mail of per post. De contactgegevens staan hieronder vermeld. Wij reageren zo snel mogelijk, maar altijd binnen 14 dagen en doen dat via e-mail of post (afhankelijk van de manier waarop de klacht is ingezonden).

Lees hier  meer over wat je kunt doen als je een klacht hebt. 

We gaan er niet vanuit dat het nodig is, maar omdat we zijn aangesloten bij thuiswinkel.org  en keurmerk.info is er -als een klacht niet door ons opgelost kan worden- de mogelijkheid deze in te dienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, website www.sgc.nl of het Europese online geschillen platform (ODR) via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Twenty Four Webvertising B.V.
t.a.v. THEBAGSTORE
Freark Damwei 8
8911 BM Leeuwarden
Contact@thebagstore.nl

BLACK FRIDAY

NU 25 KORTING OP ALLES!

 

m.u.v. de black friday deals

You have Successfully Subscribed!