• Ma-vrij: voor 22:00 uur besteld = morgen geleverd
  • Ma-vrij: voor 22:00 uur besteld = morgen geleverd
Home 5 Trends 5 Teddy tas

Teddy tas

door | apr 14, 2021 | Trends

Shoppen, winkelen, boodschappen doen en spullen kopen. Benamingen voor het aanschaffen van ofwel noodzakelijke spullen of accessoires waar je gewoonweg zin in hebt. We deden het en masse, totdat de coronacrisis zijn intrede deed en winkels moesten sluiten. We halen ons hart op aan online inkopen doen, maar wat zou het heerlijk zijn als we weer eens door winkelstraten kunnen slenteren en ons tegoed kunnen doen aan dat ‘winkel in en winkel uit’ fenomeen. Met een shopper als de Teddy tas over onze schouder gaat dat over enige tijd weer gebeuren, daar is THEBAGSTORE van overtuigd. En die Teddy tas, die wordt een hit. 

Shoppen heeft een nieuwe betekenis gekregen nu we alleen maar op afspraak bij een winkel terecht kunnen. Dan hebben we het uiteraard over fysiek winkelen. De Engelse term geeft er nog een beetje schwung aan, maar het old school winkelen waarbij je heerlijk van de ene naar de andere winkel slenterde en van alles in je handen nam om te bekijken om uiteindelijk met een volle tas helemaal heppie de peppie thuis te komen, is niet meer.

En toch biedt THEBAGSTORE je deze maand een tas die de hoop op ouderwets shoppen op een geweldige manier weer leven in blaast. Voor als we straks weer echt shoppen kunnen. De Teddy Tas. Met hoofdletters geschreven, want wij voorspellen dat het deze zomer een enorme hit gaat worden.

Teddy tas is de happy stone van nu

Vergelijk de Teddy tas met de zomerpopulariteit van flippo’s, fanny packs of de vuvuzela. De Teddy Tas is de Happy Stone van nu. Dé grote verrassing waar je blij van wordt. Wat strijkkralen zijn voor de kids of de nieuwste iMac voor de millennial, dat is de Teddy Shopper voor iedereen die er weer zin in heeft. Daarmee is het de meest positieve tas die je je maar bedenken kunt. Om heerlijk mee te gaan winkelen.

Wie meent dat het hier slechts een boodschappentas betreft, heeft het mis. Het is een fluffy schoudertas die aan alle kanten zachtheid toevoegt aan de harde wereld waarin we ons momenteel bevinden. De tas wordt aangeboden in kleuren die iedere outfit doen opleven. Denk aan olijfgroen, oudroze, crème, grijs en zwart. De tas, in een formaat van 2 x 35 x 38 centimeter, maakt onderdeel uit van de Navarra serie van het merk Beagles. De shopper sluit met een rits en heeft twee schouderbanden waarmee je de tas gemakkelijk in de hand of over de schouder draagt.

Teddy tas van Beagles: dijk van een tas voor heerlijke prijs

Beagles? Inderdaad. Het merk biedt heerlijk eigenwijze tassen, net zoals die hond dat is, de beagle. Met trekken als intelligent, lief, doelbewust en zachtaardig doet deze karaktervolle hond de naam eer aan. Een beetje liefde en zachtaardigheid kunnen we nu sowieso wel gebruiken en voordat we al te sentimenteel worden, doet de doelbewustheid en intelligentie de balans herstellen. Gewoon een dijk van een tas voor een heerlijke prijs. Dat wil je!

Winkelen als cultureel fenomeen

Terug naar het shoppen. Wat eigenlijk winkelen heet. Een woord dat voor de negentiende eeuw nauwelijks bestond. Je deed boodschappen of kocht spullen. Van winkelen voor je plezier, als vrijetijdsbesteding, was geen sprake. Het ging om praktisch en functioneel. Toen er in de negentiende eeuw winkelpassages en mooie etalages werden gecreëerd, kreeg boodschappen doen een andere lading. Vanaf dat moment kon je niet alleen over boulevards flaneren, maar ook door chique winkelstraten. Het winkelen was geboren.

De mooie etalages lokten je als consument naar binnen. Winkelen was een cultureel fenomeen, waar je- als je een goed contact had met de ondernemer- nog wel een potje kon breken. Een trouwe klantenkring was voor de winkelier van groot belang. Andersom dus ook. Pas later werden prijzen bij producten vermeld en kon je contant betalen.

Teddy tas als shopper houdt het leuk

Inmiddels zijn we eeuwen verder en is online je slag slaan de volgende stap en inmiddels ook gemeengoed geworden. Shoppen doen we niet alleen door winkel in en winkel uit te gaan, maar ook door online webshops te bezoeken. THEBAGSTORE maakt daar deel vanuit, maar kent ook de waarde van fysiek shoppen. Het mag en moet leuk blijven. Dat doe je met een Teddy shopper tas.

HEMELVAART WEEKEND

SHOP MET 15% KORTING!

 

Actie geldig t/m 16 mei. Niet geldig op de social deals.

You have Successfully Subscribed!