Klachten en garantie

THEBAGSTORE doet er alles aan om voor jou de beste en mooiste tassen of accessoires in de collectie op te nemen en de door jou gekozen producten je zo zorgvuldig mogelijk toe te zenden. Soms gaat er iets mis. Het kan gebeuren dat het een verkeerde bestelling betreft of een product dat niet naar wens is of een beschadiging vertoont. In alle gevallen zoeken we voor ieder probleem een passende oplossing. De medewerkers van THEBAGSTORE staan te allen tijde voor je klaar om jou een juist en goed product te leveren.  

Garantievoorwaarden 

Op elk artikel dat je bij THEBAGSTORE bestelt, geldt een wettelijke garantie. Wij zorgen ervoor dat er altijd een oplossing volgt, mocht een artikel beschadigd zijn of binnen korte tijd stuk gaan. Neem altijd contact op met onze klantenservice als je een product aan ons terugsturen wilt in het geval van een klacht. Je kunt een mail sturen aan: garantie@thebagstore.nl  o.v.v. je ordernummer. Stuur zo mogelijk een foto mee van het probleem. 

Product kapot, beschadigd of niet compleet

Heb je een beschadigd product ontvangen, dan is dat heel vervelend. Het is belangrijk dat je dat zo snel mogelijk aan ons meldt. Neem in dat geval contact op met de klantenservice tel. 058 – 203 74 22 en stuur ons een mailbericht naar garantie@thebagstore.nl  met daarin de volgende gegevens:
-omschrijf het probleem zo goed en helder mogelijk
-maak een foto van de beschadiging en stuur deze met het mailbericht mee
-vermeld zoveel mogelijk gegevens van je bestelling zoals het factuurnummer
Na contact met de klantenservice zorgen we voor een passende oplossing.

[contact-form-7 id=”387379″ title=”Garantie”]